Wednesday 22 August 2012

Serius - "Anak" Jet Li Kini Sudah Besar (10 Gambar)


Dah besar dah...

Miu Tse
ialah pelakon cilik yang menjadi anak kepada Jet Li di dalam dua filem popular 90-an iaitu My Father Is A Hero dan The Legend of Shaolin. Dari kecil Miu Tse sudah menunjukkan super bakat seperti Sakuragi Hanamichi di dalam seni bela diri Kung Pao. Tahukah anda setelah berehat dari dunia perfileman selama lapan tahun, beliau kembali berlakun di dalam filem Iron Lion pada tahun 2003. Miu Tse kini berumur 28 tahun dan kini menjadi bintang TVB. Lama juga kami tertanya-tanya apa terjadi kepada little Jet Li. Nah! hari ini persoalan ini terjawab






16 comments:

  1. Replies
    1. aq thu laki ko lg hancimmmm kan kan kan wkwkwkw

      Delete
  2. bukan ka dia budak yang berlakon dalam karate kid version jacky chan yang jadi budak jahat tu ka??

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan.yg tu org lain tapi muka sama kankan kan?

      Delete
  3. Kan obe ckp "anak", bukan anak. Heheh...

    ReplyDelete
  4. ouh...aku igt dah berubah jantina...wat suspen je

    ReplyDelete
  5. Halo,
    Adakah anda sedang mencari syarikat peminjam swasta yang berwibawa dan terakreditasi yang meminjamkan peluang sepanjang hayat? Kami menyediakan semua jenis pinjaman dengan cara yang sangat cepat dan mudah, pinjaman peribadi, pinjaman kereta, pinjaman rumah, pinjaman pelajar, pinjaman perniagaan, pinjaman pelaburan, penyatuan hutang, dan banyak lagi. Adakah anda telah ditolak oleh bank dan institusi kewangan lain? Adakah anda memerlukan penyatuan atau pinjaman gadai janji? Lihatlah lebih jauh seperti yang kita ada di sini untuk membuat semua masalah kewangan anda menjadi sesuatu yang lalu. Kami menawarkan pinjaman dari 5000 dolar kepada 50,000,000 dolar pada kadar faedah pinjaman yang sangat tinggi sebanyak 2%. Hubungi kami hari ini melalui e-mel kami sekarang dan kami akan dengan senang hati membuat masalah kewangan anda dan perkara-perkara yang lalu, Tiada pemeriksaan kredit diperlukan, 100% dijamin.
    E-mel kepada kami: (albakerloanfirm@gmail.com).

    ReplyDelete
  6. Lembaga Pengarah ...... + 44-745-6405-237

    Saya aisha binahmed tinggal di Klang Malaysia. Saya janda dengan tiga orang anak, saya ingin memberi keterangan kepada kerja-kerja Tuhan yang baik dalam hidup saya untuk rakyat saya yang mencari pinjaman di Asia dan bahagian lain kata itu, karena ekonomi yang buruk di beberapa negara. anda perlu berhati-hati kerana terdapat banyak peninjam palsu di blog ini. Saya telah menjadi mangsa kepada 4 peminjam pinjaman tahun ini sahaja 2019, saya kehilangan banyak wang kerana saya sedang mencari pinjaman dari syarikat mereka. Saya hampir mati dalam proses kerana saya telah ditangkap oleh orang dari hutang saya sendiri, sebelum saya dibebaskan dari penjara dan seorang teman saya yang menjelaskan keadaan saya kemudiannya memperkenalkan saya kepada syarikat yang boleh dipercayai, pinjaman syarikat aasimahaadilaahmed yang membantu saya dengan pinjaman RM 480,000 pada kadar faedah yang rendah 1% dalam 1 jam yang saya memohon tanpa tekanan atau tekanan. Jika anda memerlukan pinjaman, anda boleh menghubungi pinjaman firma melalui e-mel:
    (aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com) Jika anda memerlukan bantuan dalam proses pinjaman, anda boleh menghubungi saya
    melalui e-mel: (aishabinahmed7@gmail.com) dan juga mereka adalah orang yang mendapat pinjaman di sekitar tempat saya.
    Sapukan sekarang ... (aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com)

    ReplyDelete
  7. Halo semua di laman web ini amat gembira kerana saya akhirnya mendapat pinjaman, semua pujian kepada ALLAH saya mendapat pinjaman Rp 170.000.000 juta dari Anthony Yuliana semoga ALLAH terus memberkati mereka, saya hanya membuat bayaran untuk biaya pinjaman saya yuran insurans dan pemindahan sebelum saya mendapat jumlah pinjaman saya sebesar Rp 170.000.000 juta ke dalam detail akun saya (BCA) 0272262754, bagi mereka yang mencari pinjaman harus berhati-hati karena ada banyak peminjam pinjaman palsu hanya sedikit yang nyata dan Anthony Yuliana adalah antara peminjam pinjaman sebenar dan ORIGINAL, anda juga boleh menghubungi Anthony Yuliana Lender jika anda memerlukan pinjaman, BBM INVITE ((E37F9BCC))
    whatsapp sahaja +1 4377000827 email (anthony.yulianalenders@gmail.com)
    e-mel saya sendiri (ennywaper771@gmail.com)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails